1
1

FOTOGRAFIA NIERUCHOMOŚĆI

CZYLI JAK DEWELOPER MOŻE UATRAKCYJNIĆ SWOJĄ OFERTĘ

 

Jeszcze przed rozpoczęciem budowy deweloperzy przygotowują wizualizacje inwestycji. Zazwyczaj prezentują się one imponująco i nic w tym dziwnego – są bowiem wygenerowane komputerowo. Wizualizacje nie są jednak zbyt wiarygodne dla potencjalnego klienta. To realne zdjęcia, stanowiące uzupełnienie planów architektonicznych, potrafią najlepiej przekonać do zakupu mieszkania i świadczą o wiarygodności dewelopera.

Co pokazywać na fotografiach nieruchomości?

Zdjęcia z postępu prac

Warto publikować zdjęcia, które pokazują postęp prac budowlanych – od stanu surowego, przez budowę, po wykończenie elewacji. Dzięki temu obecni i przyszli klienci zyskują pewność, że deweloper realizuje inwestycję zgodnie z założeniami i harmonogramem. W przypadku nieruchomości takie fotografie są bardzo ważne. Mieszkanie zazwyczaj kupujemy za pieniądze gromadzone długimi latami lub na kredyt. Deweloper powinien zatem na różne sposoby (m.in. poprzez fotografie) przekonać nas, że właśnie na jego inwestycje powinniśmy przeznaczyć oszczędności życia.

Zdjęcia zrealizowanej inwestycji

Nic lepiej nie poświadcza wiarygodności dewelopera niż zdjęcia gotowej inwestycji pokrywające się z wcześniej wykonaną wizualizacją. Dlatego warto sfotografować stojące i wykończone już budynki. Na odbiór obiektu ma wpływ również jego otoczenie, stąd zdjęcia inwestycji najlepiej wykonywać o sprzyjającej porze roku – późną wiosną, latem lub wczesną jesienią. Jeśli jednak nie ma takiej możliwości (odbiory mieszkań odbywają się np. późną jesienią) dobrze jest zainwestować w profesjonalnego fotografa, który wykona piękne zdjęcia nawet w niesprzyjających warunkach.

Zdjęcia wnętrz

Zdjęcia wnętrz pozwalają lepiej wyobrazić sobie układ czy standard wykończenia oferowanych mieszkań bądź przestrzeni wspólnych – klatek schodowych, hal garażowych. Dobre wrażenie na klientach wywierają również fotografie przykładowo zaaranżowanych mieszkań.

Fotografie nieruchomości – gdzie je publikować?

Fotografie architektury sprawdzają się wszędzie tam, gdzie dociera potencjalny klient. Można je publikować na stronie dewelopera lub konkretnej inwestycji, w social mediach, katalogach, w prasie. Odpowiednio wykonana fotografia sprawdzi się również w przypadku większych formatów, np. banerów czy billboardów reklamowych.

Bez względu na rodzaj publikacji należy pamiętać, że wykonanie zdjęć nieruchomości jest problematyczne. Plac budowy to nie studio czy eleganckie wnętrze. Fotograf, którego wynajmiemy do wykonania zdjęć, powinien wiedzieć, jaki wycinek rzeczywistości sfotografować, aby pokazać inwestycję w jak najlepszym świetle.

Zobacz pełne portfolio Zobacz

detal architektoniczny

dźwigi

portret kobiety